20.4.09

Glister Range and Demo


Bagi meningkatkan kesihatan keseluruhan gigi untuk seisi keluarga anda, gunakan Sistem Penjagaan Gigi glister yang lengkap.
Tunjukkan gigi anda yang putih bak mutiara dengan rumusan Ubat Gigi Berfluorida Multitindakan glister yang dipertingkatkan :-)
  • Ada SylodentTM, agen pengilat yang selamat untuk enamel yang membersih gigi...
  • Ada Flourida juga.. so combination yg best..kt luar cuma ada F ni je..
  • hapuskan kotoran, termasuk kopi, teh dan tembakau/rokok
  • berus 2X sehari (pagi n malam) utk hapuskan plak dan putihkan gigi tanpa meluntur
  • jadikan gigi rasa bersih dan licin seluruhnya
video

  • Demo: Gunakan beberapa jenis ubat gigi dan gosokkan berasingan sebyk 50 kali perlahan2 di atas kertas kadbod.Ubat gigi Glister tidak menghakis seperti lain2.

  • Sharing: ubat gigi ni partikelnya semua bulat2 kalau tgk bawah microscope.. berbanding dgn ubat gigi biasa yg lain semua partikel ada segi2 .. ada yg segitiga, ada 4segi, yg 5 atau 6 segipun ada.. bila kita gosok antara jari, rasa mcm tajam2 tapi glister rasa licin.. kita guna sehari 2 kali mcm biasa pagi dan malam.. lepas 3-4 minggu dah nampak beza putih gg kita.. so kalau kita berus gigi, gigi kita selamat dan tak terhakis..sesuai utk sesiapa yg nak putihkan gigi dan jaga gigi tak terhakis dan rosak.. amat sesuai utk perokok atau peminat kopi dan teh sbb gigi kekuningan.. saya tak merokok dan juga jarang2 minum kopi tapi mungkin coke dan lain2 makanan juga buat gigi saya dulu kuning..malu nak senyum nampakkan gigi :-) tapi sekarang alhamdulillah gigi dah putih dgn Glister ni..syukur.. :-D
JIMAT...
Gambar atas: Glister.. jimat betul. lama baru habis.. rm23 utk 200 gram..
Gambar bawah... Brand X... kalau harga biasa rm23.8 utk 100 gram.. RM20.70 low price / harga sales / diskaun utk 100 gram. Untuk tahu apa lagi buat kita jimat.. tengok kat bawah..
  • Sharing: Dari segi penjimatan bukan sekadar harga, tapi penggunaan, sbb guna GLISTER ni cuma letak sikit aje dlm sebesar kacang pea dah cukup utk berbuih seluruh mulut utk gosok gg..rasa after taste pun best.. walla....


Berus gigi...
# Satu daripada jenis rekaan kepala berus yang mengguna proses yang dipatenkan: # Kepala berus yang kecil
# 75%* lebih bulu berus untuk memberi pembersihan yang lebih baik
# 46%* lebih nipis pada penghujung supaya mudah mencapai permukaan yang sukar dicapai
# Kombinasi bulu berus yang lembut dan sederhana untuk pembersihan gigi bahagian dalam antara gigi dan garis gusi, penanggalan plak dan pengurutan gusi.
* Fleksibiliti leher yang lebih baik agar lebih baik dari segi keselesaan, kawalan dan pencapaian. Rekaan pemegang yang unik dan eksklusif dengan fleksibiliti yang diperbaiki untuk membantu mencegah kerosakan kepada gigi dan gusi disebabkan tekanan berlebihan apabila memberus. 4 batang/pek yang berwarna biru dan hijau
*dibandingkan dengan Berus Gigi Glister yang lama

Brand X


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...