26.4.09

G&H Bar that I use, I love, and I share


MUJARAB UTK HILANGKAN JERAGAT Sabun Madu Complexion Bar ni..
Produk klasik! Alami ketulenan sabun jernih yang dibuat daripada hadiah alam semula jadi, MADU. Mengapa Madu?
* Ia adalah humektan semula jadi.
* Ciri-ciri antibakteria semula jadi.
* Mengandungi Vitamin B6, C, Tiamin, Riboflavin and Niasin.
* Mengandungi antioksidan dan asid amino.
* Rumusan ini mengandungi bahan yang diperolehi daripada lembu yang selamat diguna.
* Sesuai untuk semua kulit terutama kulit remaja.
Walaupun Sabun Kecantikan ni dibuat terutamanya untuk pembersihan muka, ia juga adalah sabun mandi yang bagus. Digabungkan dengan Gliserin (satu lagi humektan yang berkuasa), bayangkan apa yang boleh dilakukan oleh kedua-dua produk klasik ini untuk kulit anda!

Demo: Rasai sendiri kelembutan kulit anda selepas mencuci wajah dan kulit badan menggunakan sabun madu ini. Anda pasti menyukai baunya yang menyegarkan!


BODY SERIES G&H Complexion Bar (250g)
I use it, ♥ it, & share it! A classic! Experience the purity of a translucent bar soap made from nature's gift, HONEY. Why Honey?
* It is a natural humectant.
* Natural anti-bacterial properties.
* Contains Vitamin B6, C, Thiamin, Riboflavin and Niacin
* Contains antioxidants and amino acids.
* The formula contains beef derived ingredient which is safe for use.
* Suitable for all especially teenage skin.
Although Complexion Bar is made primarily for facial cleansing, it is also an excellent bath soap. Combined with Glycerine (another powerful humectant), just imagine what these two classics can do for your skin!
mencari amway dealer  012.272 1469 nnfakurazi@yahoo.com Set bersalin amway

20.4.09

Glister Range and Demo


Bagi meningkatkan kesihatan keseluruhan gigi untuk seisi keluarga anda, gunakan Sistem Penjagaan Gigi glister yang lengkap.
Tunjukkan gigi anda yang putih bak mutiara dengan rumusan Ubat Gigi Berfluorida Multitindakan glister yang dipertingkatkan :-)
  • Ada SylodentTM, agen pengilat yang selamat untuk enamel yang membersih gigi...
  • Ada Flourida juga.. so combination yg best..kt luar cuma ada F ni je..
  • hapuskan kotoran, termasuk kopi, teh dan tembakau/rokok
  • berus 2X sehari (pagi n malam) utk hapuskan plak dan putihkan gigi tanpa meluntur
  • jadikan gigi rasa bersih dan licin seluruhnya
video

  • Demo: Gunakan beberapa jenis ubat gigi dan gosokkan berasingan sebyk 50 kali perlahan2 di atas kertas kadbod.Ubat gigi Glister tidak menghakis seperti lain2.

  • Sharing: ubat gigi ni partikelnya semua bulat2 kalau tgk bawah microscope.. berbanding dgn ubat gigi biasa yg lain semua partikel ada segi2 .. ada yg segitiga, ada 4segi, yg 5 atau 6 segipun ada.. bila kita gosok antara jari, rasa mcm tajam2 tapi glister rasa licin.. kita guna sehari 2 kali mcm biasa pagi dan malam.. lepas 3-4 minggu dah nampak beza putih gg kita.. so kalau kita berus gigi, gigi kita selamat dan tak terhakis..sesuai utk sesiapa yg nak putihkan gigi dan jaga gigi tak terhakis dan rosak.. amat sesuai utk perokok atau peminat kopi dan teh sbb gigi kekuningan.. saya tak merokok dan juga jarang2 minum kopi tapi mungkin coke dan lain2 makanan juga buat gigi saya dulu kuning..malu nak senyum nampakkan gigi :-) tapi sekarang alhamdulillah gigi dah putih dgn Glister ni..syukur.. :-D
JIMAT...
Gambar atas: Glister.. jimat betul. lama baru habis.. rm23 utk 200 gram..
Gambar bawah... Brand X... kalau harga biasa rm23.8 utk 100 gram.. RM20.70 low price / harga sales / diskaun utk 100 gram. Untuk tahu apa lagi buat kita jimat.. tengok kat bawah..
  • Sharing: Dari segi penjimatan bukan sekadar harga, tapi penggunaan, sbb guna GLISTER ni cuma letak sikit aje dlm sebesar kacang pea dah cukup utk berbuih seluruh mulut utk gosok gg..rasa after taste pun best.. walla....


Berus gigi...
# Satu daripada jenis rekaan kepala berus yang mengguna proses yang dipatenkan: # Kepala berus yang kecil
# 75%* lebih bulu berus untuk memberi pembersihan yang lebih baik
# 46%* lebih nipis pada penghujung supaya mudah mencapai permukaan yang sukar dicapai
# Kombinasi bulu berus yang lembut dan sederhana untuk pembersihan gigi bahagian dalam antara gigi dan garis gusi, penanggalan plak dan pengurutan gusi.
* Fleksibiliti leher yang lebih baik agar lebih baik dari segi keselesaan, kawalan dan pencapaian. Rekaan pemegang yang unik dan eksklusif dengan fleksibiliti yang diperbaiki untuk membantu mencegah kerosakan kepada gigi dan gusi disebabkan tekanan berlebihan apabila memberus. 4 batang/pek yang berwarna biru dan hijau
*dibandingkan dengan Berus Gigi Glister yang lama

Brand X


3.4.09

Allano Range



I ♥ Allano range!!!
Mengkagumkan..

mencari amway dealer  012.272 1469 nnfakurazi@yahoo.com Set bersalin amway
Allano powder menyerap peluh mungkin 5 kali ganda lebih baik dari bedak biasa. Daripada pure cornstarch.. Bau yg sgt sgt lah lembut tapi wangi!
Bedak ni pula, sgt halus dan lembut.. kalau kita dah rasa baru tahu betapa halusnya dan lembut sgt bedak tu ya..memang tak sama dgn bedak lain mcm brand-brand lain-lain macam Baby J, Baby P., baby C, bedak A, memang sgt beza  Demo bedak Allano vs brand X.. Allano lebih baik serap peluh/air/minyak... Allano diperbuat dari cornflour sbb tu lebih halus dan lembut dari brand lain..  nak sapu kt badan baby, org dewasa mcm kita pun boleh ya..kat muka pun boleh..
utk bedak allano, pusing penutup utk buka lubang talcum, pastu bila kita tuangkan memang lambat turun bedak ni sbb walaupun dia sgt lembut dan halus tapi bedak ni berat sbb tapung jagung nya bagus kualitinya..pastu tuangkan sikit kat tapak tgn customer, minta dia gosokkan dgn tgn sebelah lagi dan sapukan.. rasa lembut dan halus sgt2 rasa mcm pakai losyen.. bau dia lembut..tapi harum.. mmg best..


Aloe Care Gel... melembutkan, memulih dan memulihara kulit walau kulit yg paling keras, kematu atau merekah. Perfecto!
Aloe Care Natural Aloe Vera Gel has 3 certifications:
1. certified by IASC for 100% purity and quality of aloe vera content used.
2. certified by USDA/IFOAM Organic for organic growth of the aloe vera plant used.
3. certified by OU Kosher for non-animal origin or derivatives used.

Aloe Vera gel : pengalaman yan dgn mak.. utk kulit sgt2 kering, keras mengelupas, dan kematu dan keras.. terutama tapak tangan & tumit kaki untuk kulit cantik, untuk perbaiki kes kulit yg sgt2 kering dan terluka.. rawatan secara luaran boleh pakai . Aloecare Aloevera Gel...dah cuba sendiri pada mak.. Sebelum guna gel ni, tapak tgn mak masa tu jadi kering, mengelupas sampai luka sbb kering sgt sgt.. dah perabis duit kat clinic dan pharmacy beratus. pastu yan bagi mak pakai aloevera ni, pastu mak stop pakai ubat/krim klinik.. mak pakai aloevera gel ni tak sampai seminggu dah sembuh, dgn izin Allah ya, produk yg bagus, 100% aloe vera gel..skrg kulit tgn dan kaki mak mcm kulit org muda, cantik dan dah x kering lagi.alhamdulillah

biasanya yan syorkan pada kawan dan minta dia hulurkan tangan, kita sapu sedikit kat atas tgn kanan dia dan gosokkan perlahan hingga takde kesan lagi.. terasa sejuk tapi tak melekit dan jika dibanding dgn produk aloevera lain, mmg yg ni best.. dan bila banding dgn tgn kiri, rasa beza tgn yg disapu aloegel ni..yg ni utk tgn atau kaki tumit siku, lutut yg risak, elok sgt..bagus sapu..utk licin n lembutkan semula kulit yg kasar dan rosak..pakai dlm 1/2 tiub dah rasa perbezaan..kalau nak halus dan lembut terus kulit kita, teruskan pemakaian..

ok tu je perkongsian.. sbnarnya bagi yan kan, mmg kalau dah try ni mmg rasa taknak dah pakai brand yg lain dah heheheee.. try lah .. ok anything let me know ok ..thanks..

Allano lotion hilangkan ruam, gatal2 kulit, legakan dan sembuhkan lecur kena api/air panas dgn segera! Ok boleh klik di sini utk perkongsian pelbagai fungsi lagi..!

2.4.09

Mandian dan Syampoo for Babies and Kids..Just to make money is not a strong enough mission. The mission of a business should be to fill the customers’ need.





1. Syampu SUDZY (275ml)  
Buih yang banyak dan haruman yang menyegarkan. 

Tiada simpulan yang menyukarkan dengan Syampu Sudzy berserta perapi pelerai kusut tambahan! Syampu Sudzy dirumus khas untuk kanak-kanak dengan agen perapi yang menjadikan rambut anda lembut, licin dan tidak kusut. Rumusannya yang ringan dan lembut berkesan menanggalkan kotoran yang terkumpul dan menjadikan rambut kelihatan lebat dan beralun.

Campuran herba eksklusif kami mengandungi botani berikut:
  • Chamomile dikenali kerana kesannya yang melega dan melembutkan rambut.
  • Kalendula yang diekstrak daripada bunga Marigold mempunyai kesan yang melegakan pada kulit kepala dan kesan mengilatkan pada rambut.
  • Biji karot menambahkan keanjalan dan kilatan pada rambut.
  • Elder flower untuk melega dan melembutkan rambut.
  • Mir bertindak sebagai pelembut.
Lindungi kilatan dan kelembutan semula jadi rambut anak anda dengan Syampu Sudzy. Kanak-kanak pasti suka mencuci rambut mereka dengannya setiap hari. Tidak mengandungi sabun, tidak memedihkan mata dan rumusan pH yang seimbang. Juga bagus untuk mereka yang sukakan syampu yang lembut dan untuk kegunaan harian.

Diuji oleh pakar dermatologi dan oftalmologi.

2. Gel Mandian SUDZY (275ml)  
Gel mandian lembut yang dirumus khusus untuk kulit kanak-kanak.
Bagi memenuhi keperluan produk mandian kanak-kanak yang lembut lagi berkesan,
Gel Mandian Sudzy yang baru telah dirumus supaya sangat lembut dan masih memberi pembersihan yang terperinci dan perapian kulit semula jadi untuk kanak-kanak. Kanak-kanak pasti akan menyukai bau haruman buahnya sambil anda diberi jaminan bahawa campuran agen pembersihan yang tersangat ringan akan menanggalkan kotoran dengan lembut daripada kulit yang sensitif, menjadikannya bersih dan rapi.

Mengapa Gel Mandian Sudzy disyorkan untuk kanak-kanak?Apa yang menjadikan ia begitu berbeza?

Mengandungi gel Aloe Vera yang tulen: Aloe vera telah diguna zaman berzaman kerana kuasa penyembuhnya, ciri-ciri kelembutan yang menenangkan dan antiradang. Daripada mengguna pelembap tiruan, Gel Mandian Sudzy yang sangat lembut membelai kulit halus dengan ciri-ciri gel Aloe Vera tulen yang melega, antibakteria dan sangat melembap.Tidak seperti banyak produk yang hanya menampilkan Gel Aloe Vera tulen daripada seluruh daun yang lebih kuat daripada gel yang diekstrak hanya daripada hujung daun.

Tidak mengandungi sabun dan pH seimbang: umumnya produk yang berasaskan sabun adalah bersifat alkali dan tahap pH yang tinggi ini boleh menyebabkan keketatan kulit yang tidak selesa. Bagi kanak-kanak, pH yang sangat tinggi ini mungkin menyebabkan calaran dan seterusnya radang.

Tidak perlu bimbang lagi! Gel Mandian Sudzy tidak mengandungi sabun! Ejen campuran pembersihan yang lembut akan membersih dengan lembut kulit yang halus tanpa menyebabkan kekeringan, keketatan atau radang. Banyak produk sabun mandi atau produk berasaskan sabun mungkin mempunyai pH 9 atau lebih. Ini boleh membawa kepada kekeringan dan keketatan kulit, terutamnya untuk kanak-kanak atau orang yang berkulit sensitif. Gel Mandian Sudzy mempunyai pH dengan julat dari 5 hingga 7, untuk melengkapi tahap pH semula jadi kulit kita.

Tambahan pula, Gel Mandian Sudzy juga disyorkan gel mandian harian untuk individu yang berkulit sensitif atau pelbagai gangguan kulit. Rumusan yang sangat lembut ini membersih dengan lembut tanpa merengsa kulit sensitif manakala Gel Aloe Vera menenang dan melegakan kulit yang terengsa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...